Beoordelingen van Sushi 8 Roosendaal

Recente recensies

5.0
Frank Ernest
23 oktober 2021

Alles door elkaar geschud, geplet,lekkende verpakkingen. Bijzonder jammer

Smits
22 oktober 2021

Altijd erg lekkere Sushi. Alleen jammer dat dit keer in beide gerechten met garnaal nog de harde stukken van de schil zaten.

Han van den Heiligenberg
18 oktober 2021

2 uur moeten wachten op onze bestelling. Telefonisch contact gehad over de status, werd helaas niet netjes te woord gestaan. Onderweg werd gezegd en toen de werd er de hoorn opgegooid. Niet de Service die ik gewend ben van jullie. Twijfel wel of ik hier de volgende keer nog bestel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes
17 oktober 2021

Prijs kwaliteit slecht, had Chinese bami met spek besteld, bleek nasi te zijn, er was een sausje te weinig geleverd, de 4 way side dish kwam lauw en slap aan, niet was knapperig. De wings kwamen uit de magnetron en totaal niet vers gemaakt. En dat alles na 1,5 uur wachten. Dit was en is totaal geen €28,30 waard. Eens maar nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte
14 oktober 2021

Het smaakte weer heerlijk, op tijd bezorgd.

Linda van den Elshout
11 oktober 2021

Normaal super tevreden. Nu was het goed. Helaas in 1 rol tonijn n graatje of botje en de maak van alle sushi was deze bestelling minder dan anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja
10 oktober 2021

Inktvisringen en loempias waren koud verder heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corina Matthijsse
10 oktober 2021
Sara
3 oktober 2021

Bestelling via de website geplaatst en zelf opgehaald. Website is erg duidelijk en handig in gebruik. Het eten was heerlijk! Beste plek waar je sushi kan eten in Roosendaal

Bianca
2 oktober 2021

Sushi is altijd top hier! Het enige min puntje is de wachttijd van anderhalf uur.

Caroline
2 oktober 2021

Om 15:00 een bestelling geplaatst die ik om 18:00 op kon halen. Na lang wachten was de bestelling pas om 18:20 klaar. De service was erg chaotisch en niet professioneel.

Cliff
2 oktober 2021

Sushi was goed! Alleen 1 flesje sojasaus voor 60 stuks sushi is te weinig! Met twee personen

Suzanne
1 oktober 2021
Rene van Caulil
27 september 2021

Voor 1e keer hier besteld. Bestelling werd netjes op tijd geleverd. De kwaliteit was uitstekend. Heerlijk gegeten met 10 personen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
27 september 2021

1.uur en 15 minuten van tevoren aangegeven dat ik de bezorging om 18.00 wilde hebben. Omdat ik ook iets anders had besteld wilden we dit samen nuttigen. Nadat ik om 18.30 nog niks had ontvangen maar gebeld. Uiteraard was de rest al klaar met eten. Niet blij mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Donny van den Broek
27 september 2021

Zoals altijd super !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yfke de Lange
26 september 2021

Jammer dat de eetstokjes er niet bij zaten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte
24 september 2021

Alles weer top

Donny van den Broek
19 september 2021
Donny van den Broek
17 september 2021
Reijven
13 september 2021

Super lekkere sushi! Op tijd bezorgd door een vriendelijke jongeman.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte
13 september 2021

snelle bezorging, heerlijk gegeten

Donny van den Broek
4 september 2021

Zoals altijd super!

Jolanda
30 augustus 2021

Was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans Sikkema
30 augustus 2021

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara
21 augustus 2021

Snelle bezorging van hele lekkere sushi

Eline Bierings
21 augustus 2021

Super lekkere sushi en snel bezorgd door een vriendelijke jongen.

Donny van den Broek
21 augustus 2021
Kroon
13 augustus 2021

Super leuke actie en geweldige lekkere sushi

Pj
12 augustus 2021
Linda van den Elshout
8 augustus 2021

Zoals altijd heerlijke sushi op tijd klaar en vriendelijke medewerkers

Connie Minneboo
1 augustus 2021
van den Broek
31 juli 2021
Janneke
29 juli 2021

Altijd heerlijk.

keco
28 juli 2021

Prima kwaliteit sushi, mooi op tijd gebracht. We hebben lekker gegeten

Th. van den Bogart
27 juli 2021

Zeer goed en fijn van gegeten het was zeer lekker. Precies op afgesproken tijd geleverd. TOP

Shirley Jacobs
21 juli 2021

Het eten was op afgesproken tijd, heel warm wat warm moest zijn en het was allemaal heel erg lekker.

Kooistra
20 juli 2021
Mies
16 juli 2021

Bezorging duurde langer dan verwacht, maar nog steeds goed te doen. Alleen geen eetstokjes bij de bestelling

Philip
14 juli 2021

netjes op tijd, erg lekker, bestelling commentaar goed gelezen

Nannette
11 juli 2021

De sushi is goed maar als ik een redelijke bestelling plaats verwacht ik toch wel dat er op zijn minst stokjes en soja saus bij zitten. Beetje jammer dat dit was vergeten.

Dilshan
10 juli 2021

Super lekker sushi, jullie zouden wel meer soja saus kunnen geven.

Van der Sanden
8 juli 2021
Bianca
2 juli 2021

Alles vers en snel geleverd. Helaas zaten er deze keer geen stokjes en geen soja saus bij de levering. Normaal super compleet.

Nicole
27 juni 2021

Sneller geleverd dan aangegeven, wat alleen maar prima was. Goede kwaliteit zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N de Lugt
26 juni 2021

Flinke tegenvaller. Voor ons voorlopig geen sushi meer. Zijn enorm fan van sushi maar na deze totaal niet lekkere sushi zijn we er even klaar mee. De sushirijst was zelfs zuur van smaak. Wij bevelen helaas deze sushi niet aan. Voor ons nooit meer.

Donny van den Broek
26 juni 2021
Van der Sanden
26 juni 2021

Heerlijk!

Edwin Kooymans
24 juni 2021

Mini Loempia waren net stenen veel te hard niet te eten, helaas weg moeten gooien. De crispy chicken roll, kip was veel te hard. Bij de samen geperste sushi in het veel te kleine bakje zat ook sla waar nog zand in zat lekker tussen je tanden.

Stan
20 juni 2021

Erg lekkere sushi. Zou wel een flesje extra sojasaus bij mogen. 1 flesje voor 3 pers is wel weinig.

Starkenburg
19 juni 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Zo blij dat je hier per 4 stuks kunt bestellen. Zo kun je als je met 2 bent ook variatie bestellen. Smaak was wwer heetlijk. De Chinese Bami is ook echt een aanrader. Voor ons nog steeds de beste van Roosendaal!

Cher
19 juni 2021

Normaal shusi beter van kwaliteit. De rijst vd nasi was ook niet vers. Jammer voor een bestelling van ruim 80 euro

Steven
16 juni 2021

Heel lekker gegeten niets op aan te merken ga zo door!

N
9 juni 2021

beste sushi restaurant in Roosendaal no capppppp

Lips
6 juni 2021
Michel
4 juni 2021

Heerlijke sushi met een verse fantastische smaak. Echt top!!

Rentiaqq
31 mei 2021

Heerlijk gegeten. Precies op tijd bezorgd... en als cadeautje heerlijke loempiaatjes met chilisaus. absoluut voor herhaling vatbaar

Nannette
29 mei 2021

Altijd super verse sushi!! En snel geleverd.

Yakup
29 mei 2021
heleen maas
27 mei 2021
Broos
24 mei 2021

Lekker op tijd en weer heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nadia Makhout
22 mei 2021

Was erg goed, rijst was goed warm en zeer vriendelijke personeel. Zeker een aanrader 👌🏼

Nickie van Bruggen
20 mei 2021

Mag meer soya bij geleverd worden. Daarnaast lagen in sommige bakjes de sushi overhoop. Het smaakte wel heerlijk! En worden ook nog eens verrast met extra loempia's. Ook werd de bestelling mooi op tijd geleverd. Al met al lekkere sushi!

Brigitte
19 mei 2021

We vonden het jammer dat de bami en nasi koud aan kwamen .

D.Boterman
17 mei 2021

Uitstekende kwaliteit tegen goede prijs. Keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
16 mei 2021

Lekker, op tijd bezorgd ondanks de regen. Super bezorgers

Nadia Makhout
15 mei 2021

Had weer na een lange tijd besteld, en het was weer als vanouds lekker.

Davy
13 mei 2021

Na 1,5 wachten werd ik gebeld dat het nog 30 minuten duurde. Besloten om het zelf maar op te halen. Vervolgens thuis aangekomen was de bestelling niet compleet. Weer gebeld en dit kwamen ze dan brengen. Helaas zaten er ook wat haren in het eten. Als compensatie kregen wij een bak sojabonen. Verder smaakte het eten prima, beetje jammer van de rest. Hoop in het vervolg op snellere bezorging en meer oplettendheid

Paula Klink
12 mei 2021

Voor de verjaardag van mijn dochter sushi besteld a 90 euro. Alles in 1 tasje gepropt ,de doosjes zaten ook volgepropt of alles door elkaar gehusseld was. Smiddags vroeg al besteld voor 18:30 stond voor 18:00 al aan de deur. Was prima te eten ,maar het zag er niet uit. Gelijk gebeld ,geen enkele reactie meer gehad.

Minneboo
11 mei 2021

Lekkere sushi! 🍣

Henny Vonk
11 mei 2021

Het eten was super en de bezorging ook heel goed en op tijd. Ga hier zeker vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moerland
10 mei 2021

Aangegeven zo snel mogelijk, het systeem zei dat het rond half zeven zou zijn, ze waren er al om zes uur, super. De sushi was weer heerlijk, heerlijk vers en bestelling klopte volledig, dank jullie wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
9 mei 2021

Het was weer heerlijk, alles super vers en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nuijten
9 mei 2021
Bram
8 mei 2021

Punctueel en heerlijk, aanrader

Amber
3 mei 2021

Heerlijke sushi en vers! Je krijgt echt waar voor je geld, niet te duur maar de kwaliteit is echt super!

Barbara Jongelie
3 mei 2021

Lekkere sushi. Snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten van den Boom
2 mei 2021
Konings
2 mei 2021
Diana
1 mei 2021

Heerlijk. Het lijkt wel of de kwaliteit alleen maar beter wordt zelfs. Mals vlees, sushi met mooie smaken. Nu nog milieuvriendelijker verpakking en dan is het top.

Peet Starkenburg
30 april 2021

Zoals altijd weer zeer tevreden

Xxx
30 april 2021

Erg goede kwaliteit sushi, de party box en de quality time box zijn zeker aan te raden. Beter nog dan de sushi’s die we in het restaurant hebben geproefd. Top

Antoon
29 april 2021

+ Kwaliteit en smaak was goed. + Bezorging op tijd. Minpunten: - De 4-way snackmix was reeds afgekoeld. - Surf en Turf besteld --> Ossenhaaspuntjes ontvangen.

Brigitte
29 april 2021

Weer heerlijk gegeten. Deel van bestelling was niet geleverd maar wel snel aangeleverd

MMSLND
27 april 2021

Sushi was weer erg lekker.

Labruyere
27 april 2021

Heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Van De Wiel
26 april 2021

Echt top En leuk gedaan op de zak stond de volgende tekst Vandaag heeft papa gekookt

Anoniem
21 april 2021

Eten is altijd nog lekkerder dan lekker :)!!..

D.Boterman
15 april 2021

Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit. En mooi op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liek
13 april 2021

Rijst was enorm droog

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nadia Makhout
13 april 2021

Was al weer eventjes geleden dat ik had besteld. Omdat de vorige keer ook minder was. Gisteren voorzichtig twee soorten sushi besteld en nasi. Nasi was prima maar de sushi was toch weer niet zo goed bevallen de rijst was te droog helaas.

Jolanda
12 april 2021

Heerlijk gegeten, toch een beetje uit eten maar dan thuis. Dit gaan we zeker nog een keer doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geurtsen
12 april 2021

We hadden de Meat box besteld. Erg lekker, alleen hadden wij hem warm verwacht ipv ijskoud, dan is het wel net wat minder lekker.. Verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bri
11 april 2021

Ik had spicy onion bestel maar zat er niet bij en zaten 8chicken roll in inplaats van vier dus weet niet wat er fout gegaan is..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fi
11 april 2021

Alles prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schillemans
11 april 2021

Op tijd geleverd, goede kwaliteit, alleen moeten we de volgende keer iets meer bestellen .....

Brigitte
11 april 2021

Wederom heerlijk gegeten en snelle bezorging

Dominyka
9 april 2021
Nz1404
8 april 2021

Heerlijk!

Esther
5 april 2021
Eline B.
5 april 2021

Super lekkere goed verzorgde sushi! Kan niet wachten tot ze weer open mogen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Philippus
4 april 2021

Lekkere sushi, makkelijk bestellen. Foto's zouden wat groter mogen zodat je makkelijker kan zien wat je ook alweer besteld. Wij waren tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D Timmers
4 april 2021

Goed op smaak, helaas niet echt warm meer. Bij het weer opwarmen werd het krokante eten er niet beter op wat jammer was. De porties waren wel voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
4 april 2021

Heerlijk. Keurig op tijd bezorgd. Warme spijsjes hadden wel wat warmer gemogen

Brigitte
4 april 2021

Supersnel bezorgd en heerlijk gegeten

Boheemeb
1 april 2021

Dit is far-away the best sushi die we hebben gegeten! Het is elke keer weer genieten😋

G Broersma
27 maart 2021

Leek allemaal niet erg vers te zijn. Smaak viel tegen. Is wel eens beter geweest!

Tanja Schepers
26 maart 2021

Voor het eerst was het niet zo lekker. De bakken waren verkeerd ingepakt, lagen op de Zijkant( geen schuld van de bezorger maar echt verkeerd ingepakt). Alle saus was eruit gelopen en de tas was nat. De crunchy sushi was leeg,droge kruimels waren eruit en de garnaal in de sushi was nattig. Jammer,want normaal is het super lekker!

Nathasja
25 maart 2021

Netjes bezorgd verpakt en zoals altijd erg lekker

Edna corneille
21 maart 2021

Super lekker en mooi op tijd bezorgd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peet
19 maart 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk. Wij bestellen altijd hier. Alles smaakt goed en vers. Bestelling is optijd ook niet onbelangrijk. Wil je echte lekkere sushi bestel hier!

Emilia
18 maart 2021
Katja van der Sanden
17 maart 2021

Werd super netjes gebeld dat ze wat later waren. Eten was weer top, boodschap op de tas was leuk!

Claudia
15 maart 2021

Altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shirley Jacobs
14 maart 2021

Hele lekkere verse sushi, voor herhaling vatbaar.

Danique
14 maart 2021

Zoals altijd weer heerlijk genoten. By far mijn favoriete sushitent

H elAllouchi
9 maart 2021

Heerlijk eten. Netjes verpakt. stond percies op tijd klaar. Enorm bedankt👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke
8 maart 2021
Edna corneille
8 maart 2021

Was weer heerlijk en keurig bezorgd...ook wat betreft het tijdstip precies op tijd...ben zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J christianen
7 maart 2021

De Christy carnalen waren niet Christy en de shusi waren niet echt gaar de kip jammer maar goed op gegeten.... alleen de Christy carnalen niet op gegeten..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tuur
7 maart 2021

Het eten was zalig. Bezorging exact op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel van Poeijer
6 maart 2021

Snelle levering en duidelijke updates vis de mail. De sushi en de salade waren heerlijk, ik zal zeker vaker bij Lounge8 bestellen! Tip: Hou de website in de gaten voor aantrekkelijke aanbiedingen

Mandy
4 maart 2021

Super lekkere sushi en optijd geleverd

Edwin Kooymans
28 februari 2021

Goede snelle services, had een tijdafspraak en deze zijn ze goed nagekomen, ik kwam binnen en alles stond al klaar. Sushi was weer uitstekend lekker, wij hebben in ieder geval genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ang
28 februari 2021

Alles prima... de sushi was alleen niet helemaal goed door gesneden daarom geen 5 sterren

frank
28 februari 2021
Mascha
26 februari 2021

Heeft weer heerlijk gesmaakt

Mandy
24 februari 2021

Champignons hadden we wat langer gebakken mogen worden waren niet genoeg gebakken vond ik Vorige keer waren ze wel goed ;)

Barbara
22 februari 2021

Heerlijke sushi en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suijkerbuijk
21 februari 2021

Erg lekker!! Bezorger was beleefd en het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos de Boe
20 februari 2021
Elvire & Cel
18 februari 2021

Heerlijk gegeten De ossenhaas puntjes waren iets te doorbakken De sesamballetjes mogen terug op de menukaart zou deze niet eraf halen 😉

Petra
18 februari 2021
Desiree
15 februari 2021

De sushi smaakte een dag oud. Verder was de smaak en variatie lekker. 45 min later bezorgt dan de verwachte bezorg tijd. En slechte inlichting over de vertraging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja
15 februari 2021

Heerlijk met t hele gezin sushi gegeten. Smaak en kwaliteit zijn echt top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
13 februari 2021

Duurde twee uur voordat het eten er was. En ja het was glad maar met een auto prima te doen lijkt me. Warme hapjes waren dus koud. Sushi viel tegen, droog viel uit elkaar. En de beef sate leek wel enkel vet ofzo? Viel echt tegen deze keer, terwijl we vaker besteld hebben en het toen wel goed was.

Ronald Kronenberg
6 februari 2021

Snel geleverd en erg lekker

Reactie van Sushi 8

Beste Ronald, hartelijk dank voor uw recensie! Fijn om te lezen dat de sushi u goed gesmaakt heeft.

van der Sanden
5 februari 2021

We kregen een melding om 17.18 dat het eten onderweg was, na een half uur was het er pas. (Het is 10 minuten van ons huis) Hierdoor was het eten dus koud! Bezorger was volgens mij weg kwijt.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelling 20 minuten later bezorgd is en daarbij niet meer warm was. Onze excuses hiervoor. Zou u contact met ons willen opnemen, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Paul
5 februari 2021

Top, lekker, vers & op tijd

Reactie van Sushi 8

Beste Paul, bedankt voor uw recensie en de complimenten. Graag tot ziens!

Mariska
3 februari 2021

Restaurant kwaliteit!

Reactie van Sushi 8

Beste Mariska, bedankt voor uw prachtige compliment!

Starkenburg
1 februari 2021

Wij bestellen regelmatig bii Sushi 8. Altijd is het eten heerlijk. Keurig optijd. Goed warm. Kortom echt een aanrader. De chinese bami met kip is een echte aanrader!!!

Reactie van Sushi 8

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat het ook deze keer weer naar wens was!

Koos de Boe
31 januari 2021
Evelien
31 januari 2021

De specials waren erg lekke, de uramaki’s waren minder lekker het leek of ze al even hadden gelegen, misschien worden ze vooraf gemaakt?

Jo
30 januari 2021

Was erg goed en lekker

Ronald Kronenberg
29 januari 2021
Familie Meijer
27 januari 2021

site was overzichtelijk en bestelling was makkelijk te plaatsen.Duurde wel lang tot de bestelling er was.Maar boden netjes hun excuses aan omdat er storing was met de bestelsite.Vriendelijk bij het afgeven.Eten was warm en lekker en zag er goed uit.Ook de bijbehorende sausjes/eetstokjes. Goed meegeleverd.Heerlijk van gegeten.Toch nog een beetje het gevoel van uit eten gehad met m,n verjaardag.Voor herhaling vatbaar.

Warda
26 januari 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
24 januari 2021

Heerlijk gegeten, keurig verpakt en bezorgd. Voor herhaling vatbaar. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard Theunisse
24 januari 2021

Eindelijk een kwaliteit - kwantiteit voor een prijs die met elkaar in verhouding is, want zeg nou zelf.... je betaald toch veel te veel voor wat je elders in verhouding krijgt. Top ook de combinatie met de warme gerechten.

Mali
23 januari 2021

Het was weer smullen, vers en verzorgt!!!

Susanne
23 januari 2021
Papjes
23 januari 2021

Heerlijke sushi & bijgerechten. Daarnaast ook snel bezorgt en op afstand. Een feestje om op te eten.

Lisa
23 januari 2021

Heerlijk!! Super snel & vers!!

Siebe
22 januari 2021
KB
18 januari 2021

Heerlijke sushi! Op tijd bezorgd!

Claudia
17 januari 2021

Heerlijk!

Jolanda
16 januari 2021

Lekkere sushi, goed vers, afgeleverd op de afgesproken tijd. Goed gegeten en voor herhaling vatbaar.

Bianca
15 januari 2021
Michelle
13 januari 2021

De sushi was ontzettend lekker en het afhalen verliep erg goed, onze complimenten.

Jeroen Bosters
11 januari 2021
Edna
10 januari 2021

Erg lekker en prima verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. De Vogel
9 januari 2021

We hebben heerlijk gegeten. Goed verzorgd en op tijd. Zeker voor herhaling! Super!

Damien
9 januari 2021

Heerlijke Sushi en hele snelle bezorging, absoluut voor herhaling vatbaar!!

Vinay
9 januari 2021

VERS en Overheerlijk! En enorm snel gemaakt. Toppertjes. Ik kom zeker vaker langs.

Ronald Kronenberg
7 januari 2021
D.
4 januari 2021

Verschillende Sushi gekozen, helaas was 1 rol al door elkaar geschud toen ik deze opende. Bij de andere rollen was de rijst erg droog en de avocado heel hard. Kortom was deze keer niet best. Wel snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hollemans
3 januari 2020

Heerlijk gegeten, deel van de bestelling was niet meegeleverd. Binnen 20 min na een telefoontje, de bestelling compleet!! Super netjes!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Colinda
2 januari 2020

Heerlijk

Jan
31 december 2020

Het was super goed... en Dankje voor de kip koekjes..👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Maria
31 december 2020

Super lekker!

Wendy
31 december 2020

Heerlijke sushi! En op tijd gebracht, echt een aanrader !

Arnold
30 december 2020
Désirée
28 december 2020

prima, vlot (beetje vroeg zelfs!) en heerlijk! Koud en warm gescheiden verpakt!

Peter
28 december 2020

Lekker, ook prima gerechten voor niet sushi liefhebbers

Jan christianen
27 december 2020

Ze waren de kip sushi vergeten die er extra bij was besteld... beetje jammer.. koste toch geld., hoe gaan we dit op lossen..!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike Noordegraaf-Siebers
25 december 2020

Ik dacht besteld te hebben voor 26 december, maar dat kwam dus op 25 december... weet ook niet waar dit is fout gegaan en hoe ik het anders kon aangeven, verwarrend op de website in elk geval!

Kevin
24 december 2020

Het was heerlijk!!

Anoniem
20 december 2020

We hebben weer heerlijk gegeten. Ook de bezorging is erg snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tvdv
20 december 2020

Eten was erg lekker. Netjes en op tijd bezorgd. Enig minpuntje; bij de concurrent toch net wat meer voor hetzelfde geld.

Aswin
20 december 2020

De sushi was mooi op tijd en weer super lekker!

Saskia
19 december 2020

Was weer TOP!!

Brigitt
17 december 2020

Zag er rommelig uit jammer want normaal ziet het er top uit .. alles zat aan mekaar en door elkaar

Astrid
14 december 2020

Heerlijk gegeten. Ik had zelf het verkeerde huisnummer ingevuld, maar de bezorger belde me netjes om te vragen waar hij moest zijn. Was aan de deur ook heel vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

wouter
13 december 2020

Onze eerste bestelling bij Sushi 8, erg fijn dat er ook alternatieven worden geboden inplaats van alleen sushi voor de niet sushi liefhebber. Goed eten en snelle bezorging en op de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
9 december 2020

Ik vond de sushi via het thuisbezorgen lekkerder dan in het restaurant toen het nog open was.

Lesley
3 december 2020

Goede porties ,smaakvol Kortom lekker gegeten.

Saskia
30 november 2020

Top!!

Bei
28 november 2020

Jammer dat de saté al koud was.. en de shusie door elkaar maar verder top weer..

P. M.
27 november 2020

Zeer tevreden met de bestelling, was op tijd klaar toen ik kwam afhalen. Het eten is erg lekker en ik mis het binnen eten. Gelukkig kan ik afhalen. Bestellen is erg gemakkelijk, kan een notitie achterlaten met extra wensen. Personeel is erg vriendelijk. Restaurant is goed bereikbaar met de fiets of te voet. Ze doen ook thuisbezorgen, Top!

Elvire & Cel
27 november 2020

Helaas waren de warme gerechten niet echt warm dat was jammer Maar de sushi’s waren weer geweldig

Kim Jobse
26 november 2020
Madieke
22 november 2020
Karin
22 november 2020

Heerlijk gegeten en keurig en netjes op tijd bezorgd!!

Ivo
22 november 2020

Ondanks 2 uur vantevoren besteld toch 20 minuten te laat, gelukkig alles wel warm. De maki (komkommer, tonijn en zalm) mogen iets kleiner (met minder rijst). Voor de rest lekker gegeten !

Philip
21 november 2020

Bestelling was op tijd klaar en het smaakte uitmuntend! Ook het bestellen via de website ging uitstekend. Wat ik ook erg handig vind op de website zijn de afhaal tijdslots. Het enige jammere is dat er bij elke bestelling stokjes, wasabi, sojasaus en gember bij zit dat ik steeds moet weggooien. Misschien handig voor eerste klanten, maar zou het handig vinden om dit er niet bij te hebben. Zeer tevreden, ik ga er vaker bestellen!

Laura
21 november 2020

Goede kwaliteit van de sushi. De bezorging was verbazingwekkend snel!

Brormann
20 november 2020

Bezorging precies op de afgesproken tijd, De Sushi zag er lekker en smaakte prima. We waren tevreden en zullen zeker nog eens bestellen

Martijn
18 november 2020

Heerlijk eten en tijdige en correcte bezorging. Bedankt!

Frans
15 november 2020

Sushi was heerlijk maar de sojasaus viel nogal tegen. Die is weggegooid en hebben onze eigen sojasaus gebruikt. En twee servetjes erbij was ook leuk geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathasja
15 november 2020

Altijd lekker. Maakt niet uit wat je besteld het is gewoon goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Léon
13 november 2020

Heerlijke Sushi! Vol van smaak! Je ziet dat er aandacht aan besteed is!

Koos de Boe
9 november 2020
Fvh
7 november 2020

Snelle en vriendelijke bezorging, eten zoals altijd erg lekker.

Ronald Kronenberg
6 november 2020
B. S
3 november 2020

Het eten was al koud toen het bezorgd werd. Daarnaast heb ik rond de 20 euro betaald voor heel weinig eten. Dat doe k niet nog eens

de Bruijn
2 november 2020

Smaakvol, maar geen grote porties. Op tijd geleverd. Op een maandag besteld, dus een rustige dag.

Saskia
1 november 2020

Was super lekker!!!

laura nijssen
1 november 2020

Over de sushi en de bezorging geen klachten. De zalm en de beef waren daarentegen een enorme tegenvaller. De zalm leek bedorven, en de beef zat vol met zeen. Aangezien het samen een bedrag van €8.50 was wat we hebben weggegooid heb ik telefonisch contact opgenomen. Degene aan de telefoon vond ik persoonlijk erg onprofessioneel. Met veel wikken en wegen tot een oplossing gekomen, een gratis sushi box twv €10 bij de volgende bestelling. Ik heb alleen weinig vertrouwen in de registratie van deze deal. Erg jammer deze ervaring.

Chantal van den berg
1 november 2020

Altijd even lekker. Zeer vriendelijk personeel zowel bij het komen eten als bij het afhalen.

Hans
31 oktober 2020
Mandy
30 oktober 2020

De bestelling is ruim op tijd bezorgd. Netjes voor de deur gezet. De sushi heeft ons weer heerlijk gesmaakt! We hebben toch stokjes, sojasaus en extra wasabi gekregen. Ook 2 extra sushi gekregen, omdat het doosje opgevuld moest worden.

Roos
30 oktober 2020

Was weer heerlijk, vers en warm. Zeker voor herhaling vatbaar.

Danielle
30 oktober 2020

Bestelling was er sneller dan in eerste instantie aangegeven, alleen maar super fijn! En het was heerlijk, we hebben er van genoten.

F. Bastiaanssen-Jacobs
30 oktober 2020

Lekker sushi die ruim op tijd bezorgd werd

Inge
26 oktober 2020

We hebben genoten van de trio saté, de Chinese bami en de sushi. Alles was goed vers en heerlijk gekruid. We zeiden gelijk dat we vaker bij jullie gaan afhalen en dat we een keer komen eten, zodra het mogelijk is. Dank jullie wel voor een heerlijke maaltijd!

Jamie Miog
26 oktober 2020

Was heerlijk!

Dick Boterman
26 oktober 2020

Het eten was voortreffelijk. De bezorging was ruim op tijd. De warme (en uiteraard ook de koude) gerechten konden zo worden opgediend. Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Gastel
25 oktober 2020

Niet zo lekker als daar zelf eten, het was wat taai en de soya saus was slap van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kimberly
25 oktober 2020
Col
25 oktober 2020

Eten was echt heerlijk. Alles was goed warm. Ondanks besteld op zaterdag avond ook snel bezorgd. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Schrauwen
24 oktober 2020

Precies op tijd geleverd Vers en zeer goed van smaak Aanrader

Vd kieboom
24 oktober 2020

Snelle levering en heerlijke sushi 🍣

Bert
23 oktober 2020

Goed verzorgd gepresenteerd, goed van smaak.

Linda
23 oktober 2020

Snelle levering. Iets droger dan dat ik normaal gewend ben.

Wil F.
19 oktober 2020

Wij bestelden o.a. een sushi- box van €66,50 . Verwacht werd een mooi opgemaakte schotel/box met sushi. Echter we kregen een aantal van 4 of 5 aparte doosjes, niet erg feestelijk opgemaakt dus. De box was bedoeld voor 4 personen en we dachten toch wel 4 sets stokjes erbij te krijgen, het waren er maar 2, dus 2 personen moesten met mes en vork eten, ook niet erg feestelijk. Bij deze bestelling van in totaal ongeveer 90 euro kregen we ook slechts 2 flesjes sojasaus, ook dus veel te weinig. Ook slechts één bakje wasabi en slechts één bakje gember. alles bij elkaar daarom een wat armoedig geleverde bestelling..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
18 oktober 2020

Hey was super goed....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
18 oktober 2020

Goede variaties, geen verse tonijn in de kleine Rolls, was al wat vergrijsd, slechts 1 soja saus en gember toch voor >€40 besteld alle Su Shi hadden een bepaald zelfde bijsmaakje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ubels
18 oktober 2020

De bezorging was heel snel en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nuijten
18 oktober 2020
Kevin
17 oktober 2020

Heeerlijk! Goede kwaliteit.

Verstraaten
15 oktober 2020

Sushi 1e bezorgpoging door elkaar geschud, warm gerecht was in papier, netjes aangegeven door overigens uiterst vriendelijke bezorger. Zijn voorstel om alles nieuw te laten brengen zodat wij tegelijkertijd alles konden eten, aangenomen. Vervolgens half uur later nieuwe bezorging, ditmaal alles incl sushi ingepakt in papier, bij uitpakken leek het precies dezelfde door elkaar geschudde sushi, en de warme gerechten waren Kennelijk niet nieuw, want was inmiddels lauw eten. Maar opgewarmd in magnetron vervolgens. Eten smaakte vervolgens prima, maar beetje jammer van de mislukte bezorging en loze belofte van nieuw vers en vooral warm eten.

Mart
4 oktober 2020
De bruijn
2 oktober 2020

Het eten was weer zalig. Goede service.

Elvire & Cel
28 september 2020

Goede service en goede bedrijfsleider die weet wat zijn klanten willen en de bezorgers zijn altijd vriendelijk en snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. van Hassent
27 september 2020

Zeer smaakvol met een super service. Aanrader.

Wes
26 september 2020

wat is er veranderd met 1 maand geleden? Sushi niet vers? Andere sushi keuzes niet zo lekker als dat ze waren. Edamme boontjes niet gaar? Voorheen kreeg lounge8 5 sterren

Paula Klink
26 september 2020

Het niet meer de lounge 8 van 1,5 maand geleden. Voor 80 euro besteld je zag het niet liggen op tafel. Jammer.

Anja
20 september 2020
Wil 74*
20 september 2020

De sushi stond al helemaal klaar toen ik aankwam. Supersnelle en vriendelijke service. Een roll bestaat uit 4 stukjes. Dat was wat minder dan we hadden verwacht. Op zich geen probleem. Dan bestellen we de volgende keer gewoon wat meer. De sushi was heerlijk!

Van der borst
16 september 2020

-garnalen in de sushi klef en taai ipv knapperig. -suhsi niet netjes in bakjes gedaan en daardoor allemaal aan elkaar vast geplakt -veel te veel rijst gebruikt. Combinatie vis en rijst totaal niet in verhouding Viel voor het eerst erg tegen. Zonde, helaas een dag eerder al miscommunicatie betreft bestelling. Toen 10% korting ontvangen en het toch nog een kans gegevens. Dit was met deze kwaliteit voor ons echter de laatste keer. Veel geld voor de matige kwaliteit